Lähiaikojen kuulumisia osa 1: FIBO ja miljoona kuvaa

Ajattelin rykäistä tässä kerralla viimesen kolmen viikon kuulumiset nyt pariin postaukseen, että ottakaahan hyvä asento, tästä ekasta osasta voi tulla melkoinen kilometripostaus! 😀
Kolme viikkoa sitten oli Saksan Kölnissä FIBO, jossa olin sponsorini Better Bodiesin osastolla töissä. Messut olivat aivan uskomattoman suuret ja täytyy myöntää että hommaa riitti sen verran paljon koko reissun ajaksi, että kerkesin kiertämään ainoastaan kaksi hallia messuja läpi. Ilmeisesti näitä tolkuttoman kokoisia halleja oli messuilla kymmenen. Mutta hienoja osastoja kaikilla ja olisihan siellä ollut vaikka mitä ihailtavaa ja hypisteltävää! Joskus täytynee käydä näitä messuja kurkkaamassa ihan siviilissäkin.

Branch Warren & Nathalia Melo jakamassa nimmareita.

Kaikki vaatteet paikoillaan!

Jaoin hotellihuoneeni upean ruotsalaisen bikinikaunottaren Sandra Solaricin kanssa ja vaikka en Sandraa aiemmin tuntenutkaan niin tulimme täydellisesti juttuun yhtä kummallisten huumorintajujemme kanssa.

Sandra <3

Keskiviikkona kokosimme osaston valmiiksi odottelemaan torstai-aamua jolloin messut alkoivat. Kokoamisen jälkeen tarkoitus oli tehdä pikainen sali hotellin omalla salilla ja kipaista kauppaan ruokaostoksille. Salilla venähti, vaikka laitteiden suuresta määrästä tämä ei voinutkaan johtua. Ja tietysti kaikki kaupat olivat sitten kiinni kun kaupunkiin kerkesimme. Teimme varmasti kaikista typerimmän valinnan ja haimme lähimmästä hyvin epämääräisestä kebab-paikasta kokonaisen kanan ja salaattia mukaan. Odotellessamme ruuan valmistumista huomasimme että kokki poltti samalla tupakkaa keittiössä ruokia valmistaessaan. NAM. 😀 No, hätä ei lukenut lakia joten hotellille syömään ja kas, ilman veitsiä ja eipä noista muovihaarukoista ollut mihinkään. No meni se kana paljain käsinkin kitusiin kun nälkä oli. Sitten tyytyväisenä yöpuulle.

Viiden tähden illallinen.

Torstai alkoi melko rauhallisesti, mutta onneksi ihmisiä virtasi enemmän ja enemmän iltaa kohti paikalle. Päivä meni todella nopeasti ja pian olikin jo aika lähteä salille. Kerrasta viisastuneena vaihdoimme treenipaikaksi Kölnin keskustassa sijaitsevan Fitness First Platinum-salin, jonne seuraksemme lähti myös ruotsalainen body fitness-kilpailija Josefin Pettersson ja brittiläinen men’s physique-kisaaja Benjamin Mudge.
Sali oli suuri ja tilaa oli riittävästi ja sain minä suhteellisen hyvän jalkajumpankin aikaan pitkän päivän seisoskeluista huolimatta. Lopuksi piti tietysti leikkiä turistia ja pakottaa joku kanssatreenaaja-parka ottamaan meistä kuva!

Minä, Sandra, Ben ja Josefin

Pronssipatsaat rivissä 😀

Perjantai meni messuilla kuin hujauksessa sillä ihmisiä riitti ja illalla meillä olikin ohjelmaa yhteisen illallisen merkeissä. Meidän pöydässämme istui minun ja Sandran lisäksi Ben, Josefin ja upea Nathalia Melo. Naurua riitti ja ruoka oli todella hyvää. Ravintola oli nimeltään Mongolian Barbeque, jossa ensin jokainen sai valita ruokaansa listalta kastikkeen ja sen jälkeen kerätä ruokaansa haluamansa raa’at vihannekset, lihan ja mausteet tuoretiskiltä itse. Lopuksi kokki valmisti ruuan ja tarjoilija toi pöytään. Todella kätevä ja maukas tapa syödä oman ruokavalionsa mukaan! Tämmöinen paikka pitäisi ehdottomasti saada myös suomeen!

Minä, Ifbb Bikini Pro Francine Slobodnik ja Sandra

Koska meitä ei väsyttänyt niin päätimme käväistä Sandran kanssa vielä illan päätteeksi viinilasillisella hotellimme aulabaarissa. Aulabaari olikin yllätykseksemme aivan täynnä fitness- ja bodarikuuluisuuksia ja kiitos erään tiimiläisemme, jonka parhaisiin kavereihin Phil Heath kuuluu, pääsimme mekin hieman jutustelemaan hänen ja Jay Cutlerin kanssa. Tuli siinä suomiplikalla melko pieni olo kun herra Olympiat siinä seisoskelivat vieretysten. 😀

Isot pojjaat ja me

Lauantaina messuilla ei tarvinnut seistä laisinkaan omilla jaloillaan, sen verran porukkaa meidän pisteellämme riitti! Päivä meni jälleen supernopeasti ja illalla meillä oli jälleen yhteistä ohjelmaa tiedossa illallisen merkeissä ja lähti meistä pieni osa myös Kölniläiseen yökerhoonkin! Oman porukkamme lisäksi myös tämä eilen tapaamamme hallitseva Mr. Olympia oman porukkansa kanssa oli kanssamme samaisessa yökerhossa.
Ilta oli hauska ja vaikka yöunet jäivätkin hieman lyhyemmiksi niin heräsimme molemmat Sandran kanssa jo ennen kelloa viimeistä messupäivää viettämään.
Messujen lopuksi purimme vaatteet tangoilta nopeasti laatikoihin ja messut olivat ohitse. Illalla kävimme vielä pikaisesti syömässä meksikolaisessa Sandran ja teamiimme kuuluvan Andrew’n kanssa. Sitten pakkasin ja jäin odottelemaan taksiani, sillä oma lentoni lähti jo aamuyöstä Düsseldorfin lentokentältä takaisin kohti suomea.

Our team <3

Siinä taksissa istuessani mietiskelin, että tulipa taas hieno reissu koettua ja on kyllä aivan käsittämättömän upeaa olla osana noin energistä ja hienoa porukkaa!
Suomeen ja kotiin kun pääsin takaisin, niin alkamassa oli Joonaksen viimeistelyviikko ja seuraavana viikonloppuna olisi Fitness Classic jonne lähdin häntä huoltamaan. Siitä lisää seuraavassa postauksessa! 🙂