Better Bodies & Gasp Athlete Summit 2015

Huh! Viimein kerkesin istumaan rauhassa alas ja päivittelemään blogia! Viimeiset viisi viikkoa meni koulun työharjoittelussa ja kiire oli sen mukainen. Onneksi rankat (mutta kivat) työharjoitteluviikot kruunasi viime viikonloppuna järjestetty team Better Bodiesin ja Gaspin uheilijatapaamisemme Tukholmassa.

Koko jengi koolla / The whole gang <3

Eli työharjoittelusta reippaan etureisitreenin kautta kotiin pikasuihkuun ja pakkaamaan ja illalla Joonas sitten heitti minut Pirkkalaan lentokentälle. Lento Arlandaan kesti noin 45 minuuttia ja matka taksilla Tukholmaan puolisen tuntia. Perillä hotellilla tapasin heti upean IFBB Bikini Pron Sara Backin, jonka kanssa jaoin huoneen. Hänhän kilpailee nyt ensi viikolla Arnold Sports Festivaleilla, Bikini Internationalissa. Hurjasti tsemppihaleja Saralle!

Ja etureidet kiittää. 🙂 / Some walking lunges at the end of my workout.

Lauantaina aamu alkoi yhteisellä hotelliaamupalalla hotellissamme Park Innissä, josta jatkoimme matkaa Swedish Fitnessin toimistolle kenenkäs muunkaan kuin IFBB Bikini Pro Nathalia Melon opastuksella. 😀

Robert & Sara.

Toimistolle päästyämme meidät jaettiin kahteen ryhmään, josta toinen ryhmä jatkoi tapaamiseen markkinoinnin osaston kanssa ja minun ryhmäni meni tiimikuvaukseen. Minun kanssani samassa ryhmässä oli ainakin Saran veli ja CBB-kisaaja Robert Back, upeat bikini kisaajat Barbara Christiansen sekä Madelen Myhr sekä eräs lemppari figure-kilpailijani, tanskalainen Sofie Rosenvinge.

Photoshoot.

Kuvausten jälkeen oli vuorossa yhteinen lounas, josta varmasti kisaprepilläkin olevat löysivät sopivaa syötävää. Ruotsalainen Svart Låda olivalmistanut ihania puhtaita herkkuja lounaaksemme.

Lunch break. 🙂

Lounaan jälkeen vaihdoimme paikkoja toisen ryhmän kanssa ja oli meidän vuoromme vaihtaa ajatuksia markkinoinnin osaston kanssa. Tästä jatkoimme vielä kurkistamaan Better Bodiesin & Gaspin tulevia uutuuksia ja täytyy sanoa että on niiin upeita juttuja tuloillaan pitkin kevättä ja kesää että en tiedä miten päin niitä odottaisin. 🙂

Team meeting with our lovely CEO Michael Johansson.

Kun palaverimme oli ohitse, söimme välipalaksi jälleen Svart Lådan herkkuja. Tällä kertaa tarjolla oli marjarahkaa ja manteleita tai banaanipannareita. Itse valitsin rahkan ja mantelit. Suomeenkin pitäisi ehdottomasti saada tämän moinen puhtaan ruuan palvelu!

Snack time.

Välipalat syötyämme kokoonnuimme katsomaan esittelyvideota Better Bodiesin ja Gaspin omasta salista ..Destination Dallas, Texasista. Paikka vaikuttaa kyllä niin hienolle että sinne on PAKKO päästä ihan paikan päälle käymään!
Voit katsoa videon ..Destinationista täältä.
..Destinationin esittelyn jälkeen oli meidän vuoromme mennä salille ja päätimme tehdä Sofien kanssa yhdessä olkapäät ja ojentajat. Aikaa ei ollut kovinkaan paljoa, joten päädyimme tekemään kolme melko lyhyttä, raskasta sarjaa olkapäille ja pari sarjaa ojentajille loppuun.

Me and the gorgeous Nathalia Melo

Pystypunnerrus 2 x 8-10
Vipunostot sivulle pudotuksella 2 x 10-15
Facepull taljassa 3 x 8-10
Kapea penkki levytangolla 2 x 8-10
Push Down 2 x 10-12

Sitten pikasuihkuun ja illalliselle tiimin kanssa. Koska meitä oli lähemmäs 50, meille oli varattu ravintola Lilla Pirenin keskikerros kokonaan. Tarjolla oli herkku hampurilaista ranskalaisilla, kanaa ja riisiä tai kalaa. Itse päätin olla ”fiksu” ja syödä kanaa ja riisiä, vaikka vieressäni istuvan Sofien hampurilainen näyttikin todella hyvälle!
Ilta meni todella nopeasti kaikkien tiimiläisten kanssa jutellessa ja ruoka oli hyvää. Myös Better Bodiesin ja Gaspin oma CEO Michael Johansson piti todella kauniin ja koskettavn puheen meille. Minä tapani mukaan nieleskelin kyyneliä koko puheen ajan, itkupilli kun olen. 😀
Hotellille siirryimme ravintolasta kymmenen maissa ja jäimme vielä hetkeksi hotellin aulabaariin porukalla istumaan. Olimme varmaankin muiden silmissä melko kummallinen näky, kaikki taisivat juoda vain vettä tai korkeintaan kahvia ja Sofie oli tuonut jättipussillisen irtokarkkeja pöytään joita kaikki napsivat vuorotellen juttelun lomassa. 😀

Our after party. 😀

Ilta oli todella mukava ja oli todella ihana tavata niin paljon saman henkisiä, positiivisia ja energisiä ihmisiä, joita kaikkia yhdistää rakkaus fitnesslajeihin!
Päivä oli kuitenkin ollut pitkä ja jännittävä, joten ennen puoltayötä olin jo nukkumassa. Aamulla menimme yhdessä aamupalalle Saran, hänen veljensä Robertin ja hänen kanssaan huoneen jakaneen norjalaisen IFBB Men’s Physique Pro-kilpailija Alex Myhrvaldin kanssa. Naurua riitti ja kun osa porukasta lähti pakkaamaan kotiinlähtöä varten, minä ja Sofie karkasimme vielä salille tekemään nopean selkätreenin ennen omia lentojamme.
Treeniä suunnittelimme sitä mukaa kun sitä teimme. Nyt teimme (avustettujen) lämmittely-leuanvetojen jälkeen vhän pidempää sarjaa ja muutaman supersarjankin. Pyrimme tekemään jokaisen toiston todella puhtaasti ja siististi ilman repimisiä.

Sofie’s back

Lämmittelynä 3 x 10 leuanvetoa (tarvittaessa avustettuina)
Supersarja:
1.Leveä ylätalja 3 x 10-15
2.Kapea alatalja 3 x 10-15
Vertical pull ups smithissä 3 x 8-10
Supersarja:
1.Pullover taljassa 3 x 10-12
2.Ylätalja rusetti 3 x 10-15

Treenin jälkeen ehdimme vielä heittämään hyvästit lopulle tiimille ja olikin jo aika pakata ja lähteä takaisin kentälle. Viikonloppu oli todella intensiivinen mutta niin antoisa ja motivoiva!
Suurkiitokset kaikille mukana olleille! <3
Ensi viikolla matkustan sitten Columbukseen Arnold Sport Festivaleille, joten lisää upeita reissuja tulossa! 🙂
—-
So, last weekend we had our team gathering for Better Bodies & Gasp athletes in Stockholm. I arrived there late Friday evening. I shared my room with beautiful IFBB Bikini Pro Sara Back who was two weeks out from Arnold Sports Festival Bikini International. Good luck to Sara!

The next morning started with a hotel breakfast together with our team. After the breafast we left to Swedish Fitness’ office in Sjöstad. At the office we were divided into two separated groups. When other group went to a meeting with marketing and our CEO Michael Johansson, we went to a team photoshoot.

In my group there was (among other people) Sara’s brother, classic bodybuilding competitor Robert Back, the lovely bikini girls Barbara Christiansen and Madelen Myhr and one of my favourite amateur figure girls Sofie Rosenvinge. It was so nice to meet them all in person!
After the photoshoot we had lunch and then we swapped places with the other group. Our CEO Michael Johansson had such an inspiring speech and it really made me think a thing or two! I love listening people when the speak out of heart!
After the meeting and some sneak peeks to Better Bodies and Gasp’s new items (which look so NICE btw!!!), we watched together with the other group some videos from ..Destination Dallas, Texas. The place seems to be one of those must visit-places on my list! The whole gym and the enviroment seems so inspiring so why wouldn’t I (or we, because Joonas has to come with me) travel there to have an awesome training holiday next summer? What a cool idea! 🙂 Here you can watch the video.
After our lovely day at the office, we went to do a quick gym sesh with Sofie. We did delts and some triceps. Our schedule was quite intense so our workout was too. 🙂 Three heavy movements to delts and two for triceps and then off. A quick shower and then to our team’s dinner!
The night was so nice and all of our team members, the staff from Better Bodies & Gasp and all the other people involved made the night perfect! I don’t think I have ever had a chance to meet so many nice, energetic and positive persons sharing the same love to fitness at once. If my motivation levels weren’t already high atleast now they are!
The day had been super nice but also quite exciting amd long so I was ready to bed before midnight.
In the morning we went to have brekkie together with Sara, his brother Robert and his norvegian roommate IFBB Men’s Physique Pro Alex Myhrvald. Few last laughs and jokes and everybody went to do some packing before leaving to the  airport. Me and Sofie still had a bit of time so we headed to the gym to do back.
We did not plan the workout forehand but I (the usual controllfreak, haha) thought it was pretty good anyway. Some pull ups for warm up, then some supersets in cables and vertical pull ups (where I suck) and we were ready! The quickly back to the hotel to pack our things and off to the airport!
The weekend was one of the best and I could not be more thankful and proud to be part of the Better Bodies family! So once more a HUGE thanks to Michael Johansson, the whole Swedish Fitness staff, all the other athletes and everyone else involved! <3

Next week I will travel to Columbus to Arnold Sports Festival so more awesome trips to come!