Arnold Classic osa 1!

Heipähei,

Viikot senkus vierivät ja offi jatkuu. Täytyy kyllä myöntää että kevään merkkien voimistuessa alkaa kummasti kaipailemaan ihania aurinkoisia aamulenkkejä ja dieettifiiliksiä. Viimeiset kaksi kevättä ja kesäähän olen ollutkin dieetillä syksyn kisoihin valmistautuessa. Tänä vuonna minua ei kuitenkaan kisalavoilla nähdä, joten on tullut kehiteltyä vaikka ja mitä muuta projektia kisaprepin tilalle. Eräänä näistä projekteista pidänkin tätä expojen kiertelyä sponsorini Better Bodiesin kanssa. Ensimmäisenä reissuna oli Ohiossa, Columbuksessa järjestetty Arnold Classic, josta kotiuduin viime viikon tiistaina.
THE man himself
Reissu oli kerrassaan upea ja oli kyllä todella hieno kokemus päästä ihan paikan päälle kyseistä tapahtumaa ihastelemaan!
Minun osaltani reissu alkoi niin että matkustin lentoa edeltävänä iltana Helsinkiin isäni ja äitipuoleni luo yöksi. Lensin sitten Helsingistä aikaisella aamulennolla Arlandaan, jossa kävin aamupalalla hotelli Clarisonissa ennen jatkolentoa muun Swedish Fitneksen porukan kanssa kohti Newarkia.

Low carb brekkie at Clarison Hotel

Aamupalan jälkeen tarkoitus oli lähteä kohti porttia odottelemaan lähtöä, mutta lentomme oli lopulta parisen tuntia myöhässä, joten luonnollisesti myöhästyimme jatkolennoltamme tämän vuoksi.

Most of our Scandinavian gang at Arlanda airport 🙂

Newarkin kentällä selvitimme heti seuraavat mahdolliset lennot Columbukseen joita ei kuitenkaan ollut kovinkaan montaa vaihtoehtoa niin että olisimme ajoissa expoa rakentamassa. Päädyimme jäämään yöksi Newarkin kentän lähelle ja aamulla matka jatkui LaQuardian kentän kautta kohti Columbusta.
Aamulla uutiset toivat hieman extrajännitystä kun joka kanavalla puhuttiin hurjasta lumimyrskystä.

Is our plane flying or not?

Yes it was!

Perillä teimme nopean check inin ja lähdimme Ronnie Niemen, Jocke Nilssonin ja Josefin Petterssonin kanssa MetroFitnekseen salille. Tiukan aikataulun puitteissa päätin treenata olkapäät ja ojentajat. Treenini sai ”hieman” lisäboostia vieressä treenaavista Andreia Brazierista sekä Nathalia Melosta!

Happy girl after gym at the Columbus Hyatt Regency Hotel

Salin jälkeen pikasuihkun kautta tiimipalaveriin ja expoa kokoamaan. Aika meni nopeasti ja lopulta expoalueemme oli valmis. Illan päätteeksi kävimme vielä syömässä Bd’s mongolian barbequessa.
Paikka olikin melko erikoinen kokemus, sillä meille ojennettiin muovikulhot käteen, jonne menimme itse poimimaan noutopöydistä raakaa lihaa, kasviksia, mausteita ja kastikkeita makumme mukaan, jotka sitten valmistettiin ravintolan keskellä sijaitsevassa pisteessä ravintolan kokkien toimesta silmiemme alla. Mielessä kävi, että tämäntyylisessä paikassa dieetillä syöminenkin olisi mahdollista kunhan vain kiikuttaisi vaa’an mukanansa. Ruuan jälkeen nopea visiitti paikalliseen Walmarttiin ja unille ennen ensimmäistä expopäivää.

Aamulla olimme sopineet menevämme yhdessä aamupalalle Veronican kanssa ja sieltä jatkoimmekin suoraan expoille töihin. Hotellimme Hyatt Regency oli kätevästi samaa rakennusta expoalueen kanssa, joten kulku expon ja hotellin välillä oli helppoa.

At the expo.

Porukkaa expoilla riitti ja päivä meni todella nopeasti! Tapasin niin monta ihailemaani urheilijaa, että olin aivan pyörällä päästäni! Erityisesti oman teamimme Nathalia Melo, Johnnie Jackson, Tawna Eubanks, Mike Rashid ja Allison Fahrn yllättivät todella positiivisesti maanläheisellä ja ystävällisellä asenteellaan.

Päivän päätteeksi lähdimme Josefinen kanssa MetroFitnekseen tarkoituksenamme tehdä pikainen jalkatreeni, mutta päästessämme paikalle huomasimme muutaman muunkin ajatelleen samoin..

MetroFitness Ohio

Löysin onnekseni yhden (1!) vapaan crossarin jolla tein reippaan aerobisen salin sijaan. Sekin tuntui oikein hyvälle vaihtoehdolle pitkän päivän jälkeen. Treenin loputtua lähdimme hotellille suihkuun ja sen jälkeen sushille Josefinen ja Veronican kanssa. En tiedä olenko koskaan nauranut niin paljon yhden illan aikana! Väsymyksellä lieni osansa asiaan mutta näiden ihanien kanssa ilta oli aivan huippu ja ruoka todella hyvää!

Carb up!

Illalla olo oli todella virkistynyt ja innolla odotin lauantaita ja uutta expopäivää.

Mutta jotta tästä ei nyt ihan romaania tule niin jatketaan uudessa postauksessa Arnoldin kuulumisia! 😉

Huisia torstai-iltaa!

I will write the english summary to the end of the second part of the Arnold blog post. Stay tuned! 🙂